Munkatársaink

Windberg Marion

Ügyvezető

Hogyan lett a tejbegrízből nyelviskola?

Minden a tejbegríznél kezdődött. Németországról Magyarországra települtem, és ahogy ilyenkor az lenni szokott elkezdtem munkát keresni. Egy patinás gimnázium hamar fel is vett német tanárnak.

Közben szoknom kellett az itteni életet, ami nem volt könnyű. Az iskolai ebéd a tanároknak is ugyanaz volt, mint a gyerekeknek Elég gyakran volt tejbegríz, ami nekem szokatlan volt. Ezért ezt a finom táplálékot gyakran otthagytam az asztalon.

Ez volt ám a nagy baj, ugyanis a többi tanár kollégám árgus szemmel figyelte, hogy mit csinál az a NÉMET itt nálunk. Azonnal megállapították, hogy finnyás vagyok, mert nem eszem meg maradéktalanul az iskolai kaját.

Így aztán megnőtt az ellenségeim száma. Én ezt nem teljesen értettem, azt hittem, hogy bennem van a hiba. Néha nagyon összetörtem.

Aztán vettem egy nagy levegőt és a „beilleszkedési problémák” miatt visszatelepültem a hazámba. Ott felvérteztem magam, és edzettem a tejbegrízzel. 4 év felkészülés után már célzottan úgy érkeztem hozzátok vissza, hogy egy saját nyelviskolát nyitok.

Már a tejbegrízt is megszerettem, különösen cseresznye kompóttal. 🙂

Komolyra fordítva nyelviskolánk történetét, mindig is fontosnak tartottam, hogy olyan munkát végezzek, amellyel hasznára lehetek másoknak. Így jött szinte magától az ötlet, hogy Magyarországon nyelviskolát nyissak.

Időközben én is sokat tanultam tőletek. Megismertem az ország történelmi múltját, a különleges gasztronómiai sajátosságokat, sőt kitűnő gulyáslevest tudok főzni. A sok élmény és munka alapján már tudom, hogy helyesen döntöttem a nyelviskola alapításával, mert az idegen nyelvek elsajátításával egy lépéssel közelebb kerülhetünk egymáshoz.

 


Hantosné Reviczky Dóra

német nyelvtanár

Az ELTE Bölcsészettudományi Karán végeztem. Képzésem folyamán két félévet végeztem el német nyelvterületen. Egyaránt dolgoztam már középfokú oktatásban (Baár-Madas Gimnázium és Fazekas Mihály Gimnázium, Budapest; Piarista Gimnázium, Vác) és felnőttképzésben (Állatorvostudományi Egyetem és Károli Gáspár Református Egyetem, London Stúdió, Novoschool). Legfontosabbnak az élő beszéd készségének kialakítását, fejlesztését tartom: ezt a párbeszédet és vitát indító képek, szövegek órai alkalmazásával igyekszem elérni.

 


Szmandray Edina

Angol nyelvtanár

A nyíregyházi főiskola angol nyelvtanári szakán végeztem. Az oktatáshoz szükséges módszertant amerikai tanáraimtól kaptam, amit később a Waldorf iskola módszereivel egészítettem ki. Angol nyelvterületen több évig éltem (USA, UK). Óráimon a kommunikációra helyezem a hangsúlyt. Gyerek, felnőtt és céges tanfolyamokat vezetek.

 


 

Schwartz Mariann

Angol nyelvtanár

Az ELTE-n diplomáztam angol nyelvtanárként, a British Council segítségével Master of Education végzettséget értem el és a SZIE-n lettem társadalomtudományi és gazdasági szakfordító. Tanítottam általános iskolában, nyelviskolákban és főiskolán. Jó néhány nyelvvizsga-felkészítői tanfolyamon, konferencián és workshopon vettem részt. Jelenleg ECL, EUROEXAM és TELC vizsgáztató vagyok. Emelt és középszintű érettségire, több általános és szakmai nyelvvizsgára készítettem fel sikeresen tanítványaimat.

A Deutsch-Haus Nyelviskolában 2008-ban kezdtem tanítani. Szeretek itt dolgozni, mivel az órákon egy közös célért oldott, baráti légkörben működünk együtt a tanítványaimmal. Azt szeretnénk, hogy minél jobban használják az angol nyelvet úgy a hétköznapi, mint a vizsgahelyzetekben. Ezért mindent megteszünk, például az egyéni igényeknek megfelelő feladatokkal egészítjük ki a hivatalos tananyagunkat. A családias hangulatot maga a helyszín kelti, de az iskola vezetői és dolgozói, valamint a tanítványok együttesen ápolják.


balazsToth Balázs

Francia nyelvtanár

Az ELTE Bölcsészettudományi Karán francia szakon diplomáztam.

2011 óta tanítok francia nyelvet a Deutsch Haus Nyelviskolában kezdőtől haladó szintig. Az a meggyőződésem, hogy a sikeres nyelvtanulás egyik legfontosabb feltétele a rendszeres tanulás és a felhasznált-átadott tananyag minősége.

A francia nyelvet leginkább nyelvvizsga és külföldi munkavállalás miatt tanulják a szépsége mellett. Ezért különösen fontos a beszéd, a beszédértés, olvasás és írás készségének fejlesztése “testre szabott” nyelvoktatás keretében. Ez nálam azt jelenti, hogy magyar tanulóknak szánt tankönyvekből tanítok, de csak részben (France-Euro-Express, Pataki P. Francia nyelvkönyv I-IV). Ezeket eredeti francia tananyagokkall (Archipel, Bonne Route) s értékes szemelvényekkel egészítem ki, különös tekintettel a kulturális háttér bemutatására melynek ismerete nagymértékben megkönnyíti a kommunikációt.

A nyelviskolában rendelkezésre álló internet hatékony és gyors ismertetője a sokszínű francia nyelvnek és kultúrának, ezt sokszor felhasználom. Ezenkívül s ezáltal a tanuló hamar rájön, hogy mennyire is hasonlít a francia az angolra, sőt a németre is s a közhiedelemmel ellentétben egyáltalán nem nehéz nyelv, ismerete az előbbi két nyelv tudását is erősíti.

A nyelviskola technikai háttere (wifi, hang és képanyagok) és környezete a sikeres,
nyugodt légkörben történő nyelvtanulást kitűnően biztosítja.


Kovács Zsuzsanna

Angol nyelvtanár

Több évtizedes tanári gyakorlatom általános iskolában (Árpád) kezdődött, majd középiskola (Boronkay) jött, aztán tanárképző főiskola (Szombathely, ELTE), majd egyetem (Károli).
Nyelviskolai munkám során sikeresen felkészítettem számos Origo, Euro, EuroPro, TELC, ECL, LCCI, BGF, IELTS, TOEFL nyelvvizsgákra, valamint fogászati, repülési, jogi, pénzügyi, üzleti nyelvi szakvizsgákra.
Vallom, hogy a tanulás akkor a leghatékonyabb, ha a diák nyugodt, derűs, motivált környezetben találkozik a tananyaggal.

 


windberg_peterWindberg Péter

Ügyfélszolgálati vezető

Én nem a tejbegríz miatt lettem a nyelviskola társtulajdonosa. A feleségemmel Windberg Marionnal közösen terveltük ki a nyelviskola létrehozását.

Az én feladatom a reklám és ügyfélszolgálat. Felveszem a telefonokat és tájékoztatok mindenkit az induló, vagy éppen folyamatban lévő nyelvtanfolyamokról.

Velem találkozol először, ha szintfelmérőt töltesz ki, vagy a szerződésed aláírásakor. Az oktatáson kívül gyakorlatilag majdnem minden rám hárul. Pályázatokra készítem össze az anyagokat. Új terveket készítek az elkövetkező időszakra. Nem utolsó sorban a tanárainkkal megbeszélem a problémákat.

Engem éjjel nappal lehet keresni az ügyes-bajos, megoldandó problémákkal.

Te is hívj nyugodtan: +36 27 304-617